شهرداری-اقای مفخمی

سلام

شرمنده  از اینکه نتونستم اپدیت کنم .واسه اینه که دیگه کامپیوتر ندارم  واسه همین هم این کار واسه من مشکله . خب حالا بپردازیم به مسائل شهری.

عملیات گلکاری بلوار امام خمینی ابرکوه با موفقیت تمام به پایان رسید .لازم به ذکر است در این طرح یک متر مربع از ابتدا و انتهای این بلوار گلکاری شد .

من فکر نمی کردم همچین مخ های پزشکی داشته باشیم  آقای مفخمی رو عرض می کنم ایشان دوره پزشکی عمومی را با افتخار کامل طی 9 سال به پایان رسانیده است!! و هم اکنون با اشتیاق تمام مشغول خدمت رسانی است. ایشان از یک سیستم پیشرفته در درمان بیماران و پاسخ به پرسش های انها سود می برد(سیستم خودت بپرس و خودت جواب بده)که به میزان بسیاری به آگاهی های خود می افزاید. ایشان همچنین اطلاعات بسیاری از علائم بیماری های مختلف دارند که هنوز جامعه ی علمی دنیا موفق به کشف ان ها نشده اند. به امید موفقیت روز افزون ایشان.