فقط سلام

با سلام 

چند مدتیه که پیدام نیست اونم واسه اینه که خیلی مشکلات داشتم  

اولیش امتحان کاردانی به کارشناسی بود(دعکنین قبول شم) که البته خودش جای  بحث  داشت فراوووون 

بعدشم فوت مادربزرگم(خدایش بیامرزد) که واقعا واسه همه فامیل خیلی سخت بود شاید دلیل اینکه من آپدیت کردم همین بود که میخواستم از آقای استاندارآقای فلاحزاده و همچنین برادرانشون شیخ هادی فلاحزاده و حجه السلام فلاحزاده کمال تشکر رو داشته باشم که از راه دور واسه عرض تسلیت تشریف آوردن و ماروشرمنده کردند همچنین از امام جمعه شهرمون نیز تشکر می کنم که تشیریف آوردند.

اینم که نمینویسم شاید واسه اینه که خسته شدم یا دیگه واسم اهمیتی نداره از بس که بی توجهی می بینم به هر حال منو ببخشید 

با اجازه  

یا حق

نظرات 1 + ارسال نظر
کریم کاری بجز جود و کرم نداره سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ب.ظ http://karim458.blogfa.com/

سلام محمدجان
اولا من هم بنوبه خودم درگذرشت مادر بزرگ گرامیتان رو به شما وخانواده محترمتان تسلیت عرض میکنم وانشالله که غم آخرتان باشد
من مشهدم و امشب اگه تونستم 2 رکعت نماز برای شادی روحشان در حرم امام رضا(ع) میخوانم
محمدجان واقعا خوشحالم کردی که سر زدی
انشالله نتیجه کنکور هم رضایت بخش باشه
خیلی چاکریم محمدجون
به امید دیدار
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد