با سلا م بالاخره اومدم

در ابتدای امر

....................شب یلدا مبارک.........................

بالاخره من موفق شدم بعد از 3ماه به شهر عزیزمون-ابرکوه- برگردم.

وحالا شرح ماوقع

بهتر از ترمینال صفه شروع کنم،از وقتی که سوار اتوبوس-تعاونی17- شدم. اتوبوس بدی نبود ولی چیزی که قابل ذکر است اینه که باید از برخورد راننده وکمک راننده تشکر کنم.

یکی از مشکلات اساسی که وجود داره عدم تکمیل جاده دو بانده ابرکوه سورمق هستش که بعد از گذشتن این مدت طولانی هنوز تکمبل نشده که جای بسی سوال داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نکته بعدی این بود که یه تابلوی خوش آمد گویی درست وحسابی در ورودی شهر هنوز نصب نشده،همانطور که میدونید برخورد اولیه و برادشتی که میکنه خیلی مهمه

از این امر که بگذریم مشکل اساسی بعدی این میدانی هستش که در جلوی دانشگاه آزاد در حال تکمیله، آخه حساب کنید کسی که دفعه اولشه داره تو این جاده میاد با این که هنوز به محدوده شهری هم نرسیدیم حداقل سرعتش100Kmphهستش با یه میدان مواجه بشه چه جوری میخواد وسیلش رو کنترل کنه واقعا جای بسی تعجب و تاسف داره. حالا اگه میخوان بسازند هم چرا تکمیلش این همه طول کشیده؟؟

ما بقی باشه واسه بعد

                 یلدا خوش بگذره!!!!(منظورم شب یلداست)