باز آمدم

 

 

 

 شهادت حضرت فاطمه را به تمام مظلومان و شیعیان سراسر دنیا تسلیت میگم  

      به امید ظهور منتقم سیلی مادرمان   

 

 

 

با سلام اگه فکر کردین از شر من راحت شدین اشتباه کردین  

مهم نیست!!! 

واما غرض از مزاحمت 

نمیدونم تا حالا از عرض کمربندی رد شدین یا نه واقعا پراز هیجانه. هر لحظه امکان داره کامیونی یا سواری با سرعتی بیش از۸۰کیلومتر کف خیابون رو با خون سرخ شما رنگین کنه؟؟؟ 

البته همین طور که میدونین اعتبار زیر گذر واسه ۳قسمت از کمربندی تصویب شده که الحمدالله تا حالا تابلوش زده شده!! و با این پیشرفت کاری تا سال۲۰۱۰شمسی به پایان خواهدرسید(ان شاالله) 

البته چیز دیگه ای که جلب توجه میکنه فضای سبز بلوار کمربندیه که البته کمی مزاحمت ایجاد کرده و شهرداری اگه یه کم این خارها رو کوتاه کنه ممنون میشیم(البته میدونیم که زحمت زیادی براش کشیده شده) 

باز هم شرمنده اگه خیلی دیر اپدیت می کنم چون PCندارم

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:31 ب.ظ http://titanic.blogsky.com

سلام
رد شد ن که هیچی یه بار داشتم با بابام تمرین رانندگی می کردم که اومدم سر بلوار دور بزنم که تو عرض کمربندی ماشین خاموش شد نمی دونی چه اوضاعی بود عینه... هول شده بودم البته خلوت بود ولی ماشینهایی که رد می شدند خیلی باسر عت می رفتند و هر لحظه امکا ن داشت که یکی از اون ماشین ها مارو لهههههه کنه ولی به خیر و خوشی تموم شد
به من هم سر بزن خوشحال می شم
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد